Translate

24.7.2008

Tuli mieleeni...


Sooloilija oli käynyt asioilla ja huomasi tullessaan mustan paidan olevan väärinpäin päällään. Oi. Kerroin sen olevan jossakin päin muotia. Olen telkusta nähnyt. Ihan oikeesti! ;D

Miulle kävi pari päivää sitten huonommin, tai oikeastaan niin sattui käymään peräti kahtena päivänä peräkkäin:
Olen rikkonut jo kahdet mustat pitkikset polkupyöräillessäni.
(Nyt on sitten vaan yhdet enää olemassa.) Pyörän satula syö housut puhki. =/
-Näin käy Miihkalillekin.

Tai sitten meillä on liian vähän vaatteita ja ne kuluvat siksi käytössä liiaksi. Ohueksi. Noh, anyway, housut olivat puhki ja puntti miltein poikki puoleen reiteen takaosastaan, enkä tuntenut mitään koska oli lämmin päivä. Olin kävellen liikkeellä ja ihmettelin kyllä hieman, miksi ihmeessä takaa ohittajat, minua kovempaa kävelijät ja pyöräilijät vilkaisivat ohimennessään naamaani.
Kotona huomasin housuja riisuessani, jotta puntti oli katkipoikki. Melkein. =)

Laitoin housut sivuun ja päätin leikata puntit pois lopullisesti ja tehdä niistä shortsit. Mikrosellaiset. =)
Seuraavana päivänä oli jälleen asioita keskustassa. Laitoin lähtiessäni ihan varmasti ne ehjät mustat pitkikseni.
Huomasin sitten kuiteskin virastossa istuutuessani penkkiin, että jestas, mulla onkin ne risat housut. Penkki tuntui takareidessäni kylmältä...

Noh. Ei se mitään. Ainakin näytin yhtä köyhältä kuin olen.
Risat housutkin jalassa.
Pää pystyssä vaelsin kotiin, enkä katsellut mitä ihmiset katsovat.
NYT ne housut ovat ommeltavien/korjattavien vaatteiden kasassa. Täytyy varmaan leikata ne puntit kokonaan pois etten jälleen laita niitä joskus kiireissäni jalkaani... =)





PS: Haluu tollasen kisun... =)
Tai tällaisen. =)

PS2: NYT ne ovat shortsit, etten enää erehdy. =)

.