Translate

22.10.2008

Käsityöllä on hyväätekevä vaikutus

.





















Hansun ihanassa käsityöblogissa on arvonta.
Innolla kurkistelin Hansun kauniita käsitöitä.
-Siitä naisesta kuulemme vielä! =)
Mää ihan karehdin teitä monitaitureita,
joiden blogeja listaltanikin löytyy. =)

Mutta enhän mää voi osallistua siihen arvontaan!
Aatteles nyt, kun mää ensin voitin ton matkan, niin mullahan
on tietty voittoputki päällä ja sit mä voitan sen arvonnankin
ja sit kaikki suuttuu... ja, ja, ja... ;D

Kerran kauan sitten mulla oli nääs voittoputki päällä. =)
Olin Oriflame-esittelijänä, (joo, sellaistakin on tullu tehtyä)
ja olin yhdessä kokouksessa jossa esittelijöiden
virkistyspiristeeksi suoritettiin arvonta...

Olin ostanut kolme arpaa ja voitin niillä kaikilla jotain:
itsetehdyn kuivakakun, meikkejä, jne,
ja kun sen kolmannen kerran hain ihan nolona palkintoani
niin yleisö melkein buuasi. ;D

Ekakerralla he taputtivat.
Tokakerralla hymyilivät ja taputtivat:
-Wau, sä sait toisen palkinnon!
Kolmannen palkinnon kohdalla miulle jo huudettiin:
-Voi ei! Taas toi! Vietkö sä ne kaikki!? =)







Kuva on reissusta. Ikkunan edusta oli patsaita ihailevia
ja melkein toisiaan tuuppivia mummoja täynnä
mutta sivustasta sain napattua kuvan... =)

Ikkunan patsaissa on jotain samaa kuin Savisutin
upeissa keramiiikkatöissä. =)





.