Translate

11.9.2008

Heti kun hämärtää...

.


Kun saapuvat pimeät illat, ja tekee mieli
poltella kynttilöitä, alkaa heti mielessään
hyräillä joululauluja. Ja ääneenkin... =)
















Kummallista!
Se jokin joulun tunnelma saa taas valtoihinsa.
Sitä alkaa jo miettiä joululahjoja. Olenkin kaivanut
esiin tilkkusäkin ja päättänyt tehdä kaikille sillä
messusaumurillamme jotain ihan omatekoista
lahjaksi....
-Saas nähdä tuleeko siitä ideasta yhtään mitään!

Kai se on se kynttilä pimeässä, joka sen tunnelman
saa aikaan. Onkohan kellään muulla jo joulu mielessä,
vai olenko ihan ainoa?

Tai tuntuu tytärkin kyllä hyräilevän
joululauluja ja sitten, huomattuaan mitä on tekemässä
toruu mua, kun olen aloittanut jo tämän joululaulu-
buumin ja tartuttanut sen häneenkin. =)
Voi minua!






Edit:
Tänään on murheellinen vuosipäivä
jonka seurauksena yhä ihmisiä kuolee...

Minä olen jo kauan sitten nähnyt parituntisen videon,
joka laittoi ikuisen epäilyksen koko 11.9 tragedialle,
sen syntyyn ja tekijöihin...

Oli helppo usuttaa kansa uskomaan ja syyttää jotakuta.
Ja kuinka paljon amerikkalaisia ja muun maalaisia
onkaan jo menettänyt sen ainoansa, henkensä...

Propaganda on vahva ja voimakas ase... =(






.