Translate

4.3.2008

Kuumeilu jatkuu

.






















Tämä on siis kuumeisen hourailua. =)
Videot toimivat sen verran että saatoin katsoa pari leffaa.
Videot heittävät valkoisia varjoja joka ainoasta vaaleasta kohdasta
mutta uskokaa tai älkää, sellaista kuvaakin tottuu katsomaan. =)
Ja se surina, joka videoihin iskee aina tekstityksen ilmaantuessa
kuvaruutuun, ei sekään häiritse, jos videot ovat äänettömänä... =)
Muuten ei töllö näytä kuin eurosporttia. Äyh.

Mietin, että miksi en mennyt naapurista lainaamaan synttärileivonnaisiin
nonparelleja ja tummaa kaakaota...
Nokun... Mie en edes tunne täällä ketään...
Just ja just ulkonäöltä sen porukan, joka muutti ex-kämppäämme.
Enkä aina näöltäkään, sillä olen huomannut että mulla on huono kasvomuisti.
-Ellei kyseessä sitten ole joku, joka on todella paljon vaikuttanut elämääni.
Joko positiivisesti tai negatiivisesti...

Olen huono tutustumaan ihmisiin.
Ainakin live-elämässä. ;D
Paitsi bussipysäkeillä.
Niissä, ja kaupoissa minulta kysytään neuvoa ja apua ja
minulle kerrotaan elämäntarinoita. =) Ihanaa. =)

Kun soitin Savisutille viime viikolla ja kerroin
että olemme perillä, hän sanoi että minulla on kiltti ääni. =)
Mutta hän oli luullut minua vaaleaksi. =)
-Mulla on siis vaaleaverikön ääni.
Lapsena olin vaalea blondi, mutta jo ekaluokalla luokkani tummahiuksisin.

Hmmm.... Nyt alkavat jutut olemaan taas niin väsyneitä. =)
Meen torkkumaan. Nyt kun voin.
Kun yläkerrassa ei ole ktn...
Buranaa kehiin....

Nimimerkki: piiloblondi















.