Translate

4.12.2007

Joulukorttimaisemia

.


Ei se mitään vaikkei mulla nyt olekaan
ikiomaa kameraa.
Aina voi lyöttäytyä yhteen sellaisen kanssa
jolla on kamera. Ja vaikkei saisi kiskottua kameraa
irti tuon toisen käsistä, niin sitä voi itse vilkuilla
linssin takaa näin:
-Nappaa tästä kohtaa kuva, please!!!
-Ja tästäkin! Jooko!!!
-Ja lähetä ne sit mun sähköpostiin, please!! =)

























Saa sillaikii kuvia lumihuippuisista puista.

























Tai ikivanhoista, ihanista, halienergiaa
antavista puista...



Jake halusi sen Miihkalin entisen kameran
joten mää sit pyytelen muita kuvaamaan
sen kohteen, minkä kuvan mä haluaisin.
Olen ikkäänkuin "ohjaajana" kuvaukselle. =)
Eli oikeasti voisi haamuna omankin nimensä
kirjoittaa kuvaajan kohdalle, joihinkin kuviin. =)

Tänaamunakin olen sentäs Miihkalin kameralla ite
saanut kuvattua mahtavaa Amarylliksen kukkaa, joka oli
täällä "vanhalla" puolella kaatunut kumoon yöllä.
Tulikos sille ikävä? Se jopa menetti yhden kukankin...


Miihkali sinnikkäästi tahtoo olla tällä vanhalla puolella
koska netti siirtyy uudelle vasta parin päivän kuluttua.

Ja nyt mie meen taas roudarintöihin...



-Ja amaryllis kaatui taas,
heti kun siitä kirjoitin... =/
Nyt se yritti heittäytyä alas
pöydältä ja menetti toisenkin kukan!
Ehkä on parasta että leikkaan sen
ja laitan kukkaputket maljakkoon
ennen kuin se onnistuu ihan kokonaan
tuhoamaan itsensä. =)











.