Näytetään tekstit, joissa on tunniste päiväperhoset. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste päiväperhoset. Näytä kaikki tekstit

4.8.2020

Perhoshetkinen











 Sanovat, että tämä kesä on ollut oikea perhoskesä.

Saattaa olla että ihmisillä vaan oli tänä kesänä enemmän aikaa seurata näitä kauniita siivekkäitä olentoja. 

Kuvissa lempparini neitoperho sekä herukkaperhonen villien punalatvojen kukissa mökkimaisemissa... 





Sitruunaperhonen on arkinen mutta kaunis aina. 






Näitä kahta en tunnistanut... Mutta ihania olivat.





Keisarinviittoja. Kuvissa kaksikin eri yksilöä.














Ja vielä lopuksi ihana neitoperho kivellä. 
On se niin ihana! 

















18.10.2019

Perhosia muuallakin kuin vatsassa




















Erään makeismainoksen sanoja lainatakseni, näistä tulee 
niin kesä mieleen. 

Vähän reissukuvia siis vielä. 
Minulle tuli perhosia jo ikävä 
tuolla sateisessa syyssäässä... 

- Ja kesää, tietty. 

Ja vatsassa on perhosia 
siitä syystä että 
joudun erääseen 
lääketieteelliseen 
operaatioon muutaman viikon päästä... 

Pitänee alkaa miettiä, 
mitä pakkaan sairaalalaukkuun...