Translate

14.1.2024

Minäkin olen kokemusasiantuntija

 


 




Kirjoitan sinulle kukkakimppureseptin:

Yksi tai kaksi kimppua
piristämään arkea
& nostamaan suupieliä

Noudetaan kaupasta
aina tarvittaessa

- Una Reinman 
 
 
 Voit viettää tulppaanipäivää 
tänään, tai vasta 20.s päivä. 
Tai jonakin päivänä tältä väliltä, 
tai vaikka joka päivä! 

#tulppaanipäivä 

🌷🌷🌷🌷🌷
 
 
 
 
 Yksi ihanista fb-ystävistäni
sanoi minua tässä eräänä päivänä 
 Kukkakokemusasiantuntijaksi! 
 
🧡
 Aaaw! 
Ihana! 
Kiitos T.! 

🌸🌸🌸🌸


Minulla onkin taas kesää
& kukkakokemuksia
NIIN ikävä!!!! 
 
Sitä aikaa odotellessa ikävää voi 
lieventää vaikkapa kaupan leikkokukilla... 
 

******


Vakavammin puhuen, voisin olla kokemusasiantuntija 
hometaloasioissa, koulukiusattuna olossa, hieman myös crohnintautipotilaan roolissakin... 

Tuo ystävän ehdottama rooli kukkien kanssa on 
ehdottomasti positiivisin, iloisin, onnellisin ja 
kaikin puolin suositeltavin! 

Joo, sen mä nappaan itselleni! 

Olen siis mielelläni
 Kukkakokemusasiantuntija

🌸🌸🌸🌸