Translate

2.10.2007

Näen punaista

.















Meillä on jo sydänlamput otettu yövaloksi
eteisen ovenpieleen. Näkee yöllä mennä vessaan.
Joulunpunainen henki alkaa hiipiä sisään pirtteihin...







Mutta asiasta toiseen: mitä mieltä olet tällaisesta asiakaspalvelusta:
Vanhempi naisasiakas kyselee käytettyä ruohonleikkuria
alan liikkeestä, jossa myös huolletaan kaikenlaisia koneita,
ja myynnissä on huollettuja, käytettyjä laitteita.

Nuori mieshenkilö tokaisee;
-"Ei ole kuin vanhoja paskoja. Osta uus."
-"Mutta kun ne uudet ovat niin kalliita..."
-"No mee kotiis säästää ensin rahaa ja tuut sitte uudestaan."










.

9 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Oi jei, ihanat sydänvalot. Ihana tapa jättää yövalo. Minä oon menninkäinen ja tykkään, kun on pimeää.

Asiakaspalvelusta; Huh huh... Minä en enää menis tuohon liikkeeseen. Minä äänestän jaloilla. Monesti olen huonon kokemuksen perusteella jättänyt menemättä uudelleen.

Elegia kirjoitti...

Ihanat lamppuset! Minulla oli entisen kotini keittokomerossa himmeä sininen lamppu. Sen valossa näki juuri pistää kahvit tulemaan: silmät kun ovat niin arat valolle aamuisin.

Tuota miesasi"akaspalvelijaa" vois vedellä ympär korvia, huh!

ipi kirjoitti...

Oli tainut jäädä pojalta eväät syömättä. Minustakin tulee sietämätön jos olen nälkäinen. En kyllä ole vielä koskaan pottuillut silloin mummoille. Täytyi olla tosi suuri nälkä.

Hallatar kirjoitti...

Hipi-SS =)
Juu, eikös sullakin ollut tuollaiset sydämet? =)
Tääl on jo niin pimeetä yöllä ja paljon kenkiä eteisessä.
Näkee hiukan käytävää.

Mutta joo, on tainnu valita kaveri väärän alan?
Tai pakkotyöllistetty? =/


Elegia =)
Miekin tykkään niiistä kovin!
Niissä näen punaista mielelläni.
Meilläkin ois sininen hehkulamppu...
Täytyskin kokeilla sitä jonnekin.

Joo. Olis tosiaan pitänyt kutsua tyypin POMO paikalle...


Ipi =)
Oisko noin ollut? =)
Huumori on huumoria, mutta tuo ei mielestäni sitä ollut.
Tuskin asiakas palaa ikuna tuohon liikkeeseen.

Anonyymi kirjoitti...

Ihanat sydänlamput :) Ihan alkaa ajatella joulua, kohtahan se jo onkin *suu messingillä*
No, ei ollut nuorella miehellä asikaspalvelusta tietoakaan! Raippoja olis pitänyt antaa tuollaiselle törkimykselle..

Anonyymi kirjoitti...

Kamala mies. Hänestä pitäisi valittaa hänen esimiehelleen (osastopäällikkö, myymäläpäällikkö jne).

Ihanat sydänlamput.

(Meilläpä on palanut joulukukat viime marraskuusta lähtien - ihan sen takia vaan, että muuttolaatikoiden vuoksi en pääse käsiksi töpseliin. ;D)

Hallatar kirjoitti...

Lisbetti
Niin, eihän tänäänkään ole enää jouluaattoon
*kurkistaa sivun alalaidasta*
kuin 84 vrk...=)))


Ja myyjää ei voi edes myyjäksi kutsua...


Celia =)
Oih. =)
Mutta ihan hyvinhän jouluvalot sopivat mihin aikaan
vuodesta tahansa. Niin kuin Kaija Koon kipaleessa sanotaan.

Niin miekin ajattelin kun kuulin...

Anonyymi kirjoitti...

Unohtui vastata tähän; Juu mulla on samanlaiset sydänvalot. Sulla on ne niin nätisti, mutta sulla onkin ihana koti. Niin kutsuva ja ihana.

Anonyymi kirjoitti...

Ekat jouluvalot Blogistanissa, ihanaa! Mä en ihan vielä uskalla laittaa kotiin joulukynttilöitä, ettei mies saa hepulia. Marraskuussa vasta...

Mua nauratti tuo asiakaspalvelujuttu, mutta mulla onkin outo huumorintaju. Jos tuo on totta, niin asiakkaan kannalta se oli aika loukkaavaa. Toisaalta hyvä, että myyjä oli ainakin rehellinen.