Translate

28.6.2007

Seitsemän palaa, eikun faktaa

.
Paperineuvoksen pakinat, sekä
Kermakisu kehräsi ja haastoi miut mukaan
seuraavanlaiseen haasteeseen:


Mukaan haastetut kertovat 7 satunnaista faktaa/tapaa itsestään sekä pelin säännöt omassa blogissaan.
Sitten heidän tulee haastaa 7 muuta bloggaajaa mukaan ja ilmoittaa haastettujen nimet.
Heidän tulee myös jättää kommentti asiasta ko. henkilöiden blogeihin, jotta nämä tietävät ottaa osaa peliin ja katsoa ohjeet haastajan blogista.



1.
Perhe on minulle maailman tärkein ja rakkain asia.
Mikään muu ei mene perheen edelle.

2.
Olen ihmisarka kuin orpopiru Kalajoen markkinoilla. Mutta onko ihmisarkuus ihmeteltävää kun samalla olen ruma kuin navetan seinästä talikolla irti revästy pirunraato.
-Piruparka. =)

3.
TUMMA suklaa on suuri intohimo ja lohduttaja...

4.
Inhoan melua ja hälinää ja pelkään ihmispaljoutta...
Välttelen sellaisia tilanteita joissa voin joutua meluun,
hälyyn ja ihmispaljouteen... Onko niin, että koko ikäni muistan koulukiusattuna olemisen ja väistelen vaistomaisesti ihmismassoja?

5.
Olen selkeästi kissaihminen. Koiraroduissa on vain muutama minua koskettava rotu
Kissat koskettavat enemmän...

6.
Olen köyhä.
Se on niin suuri fakta että se pitäisi lukea ensimmäisenä, mutta olen oppinut elämään sen asian kanssa niin, että se on sivuseikka arjessani. Olen oppinut jo vuosia sitten nyhjäämään tyhjästä.

7.
Nautin kaiken kauniin näkemisestä. En niinkään omistamisesta. Tavarataivas ei ole mua varten. Mutta mie säilön kaiken kauniin näkemäni sieluni silmillä sisimpääni. Säilön onnellisia kokemuksia. Valitettavasti sielussani on tallella myös niitä satuttavia muistoja.
Olen kokemustensäilöjä.




En laita erikseen haasteita, vaan halukkaat voivat itse napata seitsemän faktaa ja kertoa omista totuuksistaan. Uskon, että muilla on 100 kertaa iloisempia faktoja kuin minulla. Se on fakta juttu. =)







.