Translate

16.6.2022

Paljon onnea!








 
 
 
 
Hyvää syntymäpäivää eräälle pyöreitä
viettävälle lämminhenkiselle naiselle! 

Olet yhtä ihana ja sydämellinen, 
kuin ensimmäisellä tapaamiskerrallamme, 
jolloin vielä seurustelin poikasi 
kanssa... 
 
💗

Sinulla on aina sydämessäni tärkeä paikka. 
En unohda sinua ikinä. 
 
Olet erityinen ihminen. 
 
💗

Et puhu koskaan kenestäkään pahaa. 
Koetat löytää jokaisesta jotain hyvää 
sanottavaa. 
 
Muutenkin sinulla on karehdittavan 
leppoisa elämänasenne, vaikka elämä 
itsessään ei aina ole sinuakaan hellin 
käsin kohdellut. 
 
💗
 
Olet aina arvostanut ja kannustanut kaikkia 
- myös minua 
ja puhunut minustakin 
- ja minulle - hyvin kauniisti. 
 
Ajatuskin tuo ihan ilonkyyneleet silmiini. 
 
Olet harvinainen ja kaunis poikkeus 
elämäni ihmisten valtameressä. 
 
💗
 
Kiitos kun olemme yhä ystäviä, 
vaikka kohtalo veikin meidät 
erilleen poikasi kanssa, 
ja sinusta ei tullutkaan 
minulle anoppia. 
(Olisit kyllä ollut unelma-anoppi) 

Silti olet pysynyt 
rakkaana ja tärkeänä 
ihmisenä elämässäni. 
 
💗
 


Muistat aina syntymäpäiväni, 
nimipäiväni, muistat minua jouluna, 
muistat muulloinkin. 

Ilahdun aina kun puhelin kertoo 
että puhelu saapuu juuri sinulta.  

Minä laitan yleensä sinulle postia 
ja sinä taas soitat minulle. 

Se on 
hyvää yhteistyötä
ystävyyden hyväksi.
 
💗

 
Olet minulle hyvin rakas. 
 
💗
 
 
En myöskään unohda 
jo edesmennyttä puolisoasi,  
 hänen haitarinsoittoaan, 
tarinoitaan, marja-, kalastus-
ja sieniretkiään kanssaan. 
 
Hänelläkin on ikuisesti 
paikka sydämessäni.  

Olitte ihana pariskunta!
 
💗
 
 
Kaikkea hyvää, kaunista  
ja onnellista 
tänään sinun juhlapäivääsi! 
 
 
Lähetän sinulle lämpimiä, kiitollisia
ajatuksia ja kukkia Interfloran 
kautta, kun itse olen täällä 
kaukana... 
 
 Halaisin sinua kyllä lujasti, 
jos olisin siellä... 


💗