2.7.2009

Räsymattojen pesusää

...



















Olisi hyvä sää pestä mattoja. 
Jos olisi likaisia mattoja. ;D

Jospa menisin torin varteen ja pitelisin kylttiä jossa mainostaisin
jotta halutaan pestä räsymattoja. Pienellä kulukorvauksella.
Vaikkapa nokipannukahveja vastaan.

Tai näin kuumalla juoma voisi olla Pommacia. =)



PS:
Mun reissulta nappaamani kuva on sitten vain kuvituksena...
Ei liity mattojenpesupaikkaan. =)
Se kuvaa vain kesäistä päivää, ihanaa yhden mökin saarta,
tuulta, merta ja lokkien kaartelua.
Tuossa näyssä oli jotakin erityistä...
Sitä samaa saarta me Hanin kanssa kovasti ihailtiin. =)

© UR