Näytetään tekstit, joissa on tunniste Kuva arkistostani. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Kuva arkistostani. Näytä kaikki tekstit

7.4.2015

Nyt on kaikilla lapsilla ammatti!



♥♥♥♥


Keskimmäinen lapsonen valmistui maaliskuun lopussa ammattiinsa,
jota työtä hän on jo jonkin aikaa tehnytkin. 
Veljekset ovat samalla alalla. Nuorimmainen, ainoa tytär, 
on jo kertaalleen valmistunut yhteen ammattiin mutta aloitti jo ajat
sitten toisen ammattiin valmistavan koulutuksensa
ja saa siten kohtapuoliin toisenkin ammattinimikkeen.

Aina ei voi peruskoulussa jo tietää, mikä kenestäkin isona tulee.
Itse en tiedä vieläkään mitä minusta tulisi.
Lapseni ovatkin paljon järkevämpiä kuin minä koska heillä on selkeät
tulevaisuudennäkymät ja rutkasti tervettä kunnianhimoa. 
He ovat kaikki sitkeitä puurtajia. 

♥ ♥ ♥



Onnea keskimmäisellekin! 



Kun hän ilmoitti piipahtamisesta pääsiäisenä luonamme,
tein tarjottavaksi pasha-hätävara-korvikkeen,
ja sankari itse avasi valmistumisensa kunniaksi makean venäläisen kuohuviinin
terassin lattiaa kuoharilla kostutellen ja avokkinsa kera kopautimme maljoja yhteen.


Salud! 
Cin cin! 




Isoveljensä saapui päivää myöhemmin puolestaan oman avokkinsa kanssa tuomaan 
pääsiäiseemme lisää suklaata sekä nauttimaan pikaleivoksia ja mämmiä
jota olin lapsosia varten varannut jääkaappiin, kerman kera tietenkin. =)



Ihanaa, kaikista Murusista 
on tullut jotakin.

PS:
Meidän vuoksemme ei
tänäkään pääsiäisenä vahingoitettu lampaita.













24.3.2015

Suklaarusinoita





   
Bussilastillinen eläkeläisiä oli reissussa. 
Vähän väliä yksi mummoista kipitti bussin takaosasta kuskin luo ja tarjosi
tälle kourastaan tuoreita rusinoita. Kuski kiitti ja söi rusinat. 

Mummo palasi takaisin bussin takaosaan istumaan 
kunnes jonkin ajan kuluttua jälleen vaelsi kuskin luo kourassaan
mehukkaita rusinoita, jotka kuski otti ja heitti suuhunsa. 

-Kiitos, kiitos, mies kiitti.
 -Mutta mitäs te nyt minulle näitä koko ajan tuotte?
 Miksi ette syö itse näitä, kuski kysyi mummolta. 

-Kah, kun mie en oikeen tykkää rusinoista, mummo tokaisi ja jatkoi:  
-Mie imeskelen vaan sen suklaan niiden päältä. 
Niin sanottuaan mummo kääntyi
hymyillen kohti bussin takaosaa.  =)  


No vitsi, vitsi! 


Nyt olisi Suklaapäällysteisten rusinoiden päivä.