Translate

14.1.2017

Kotona puuhailua




Tänään olisi sitten jälleen  
Olen siitä outo nainen että 
rakastan siivoamista. 

Mutta minun pitäisi hieman 

hellittää siivousintoani, 
sillä viimeksi imuroidessani 
kannettavan näppäimistöä, 
(ainahan minä näppiksetkin 
imuroin siivotessani) 
imuri olikin liian suurella teholla siihen 
puuhaan ja imuroin vahingossa kirjaimia 
irti! Nyt ä ja ö ovat irrallaan koska 
niiden pidikkeet hajosivat ja 
kannettavalla on vähän 
hassua kirjoittaa... 

Voi minua! 





Pyykinkuivatus ulkona on meillä 
totta aina, sillä minun on ihan 
pakko pitää pyykkitelinettä ulkona 
talvellakin ainakin jonkin aikaa ja 
siirtää se sitten vasta sisätiloihin 
kuivumaan että saisin niihin sen ihanan 
ulkona kuivuneen tuoksun. 

Sitä tuoksua ei saa kaikenmaailman 
vaatteita kuluttavilla kuivaajilla. 
Luonnollisuus on parasta. 


Siivous on siitäkin ihanaa puuhaa 
että siinä todellakin näkee kättensä jäljen. 
Siistissä tilassa olen onnellinen. 

On yksi homma mistä en pidä 
ja se on ikkunanpesu. 
Sen voisin antaa jollekin muulle... 


Karsastan pöpöjä, ja kärpäsiä. =) 







Sattuu olemaan myös
mutta jotkut lemmikit 
eivät siedä vaatteita. 
Peitto saattaa olla niille 
ainoa siedettävä vaate.

=)