23.8.2011

Jotta flunssa ei vaivaisi:


10 kommenttia:

  1. Äiti äiti, kun mulla jäi viimeks ne yhet sinivalko-raidalliset villasukat jalkaan ja unohdin ne palauttaa, sen toinen pari päätyi jotenkin mun pelkkien tummanpunaisten pyykkien joukkoon ja on nyt sinipinkki parinaan sinivalkoinen.

    VastaaPoista
  2. Hups kultaseni! =D
    No, siun kai pitää laittaa se toinekin sukka jonnekin punaiseen pyykkiin niin saat kaksi samanlaista sukkaa? =)

    Eikä siun mitään palauttaa pitänytkään. =) Mie teen siulle uusia. =)

    PS: Tää olikin vähän siulle tarkoitettu tää postaus, nuhanenäkultaseni. =)

    *paranepianhalitus*

    VastaaPoista
  3. ... ja pulahdus iltaisella metsälammessa.

    VastaaPoista
  4. Samaa mieltä täysin :)

    (ihan hyvä leikata syreeni nyt, poista niitä vanhimpia oksia alas asti. Minä en leikkaisi kaikkia, tulee vain vesiversoja jos leikkaa liikaa..)

    VastaaPoista
  5. Aamu,
    hui kamala. =)
    Vesi on varmaan jo jääkylmää. =)




    Hannele,
    kiitos! =)
    Pelkäsin että olisi jo liian myöhäistä...

    VastaaPoista
  6. Olen kanssasi täysin samaa mieltä!

    VastaaPoista
  7. Eikös vain, Harakka-pieni. =)

    VastaaPoista
  8. Lisäisin tuohon vielä suklaan :)

    VastaaPoista
  9. Ai siellä olikin jo suklaa, kun luin tarkemmin!

    VastaaPoista
  10. Totta kai siellä oli jo suklaata, Trina-pieni. =)

    Toi on toi mun vanha runonpätkä... =)))

    VastaaPoista


♥ Kiitos kommentistasi! ♥