Translate

11.11.2007

Ihmemaa Ozzy

.
Räntää rätkii...















Viime yönä näin painajaista.
Olin mukamas Ozzy Osbournen monikerroksisessa talossa
kuin apartamentoshotellissa, ja tehtäväni oli laittaa ruoka-
annoksia Ozzyn ystäville. Olin siis kokkivaatteissa keittiössä.
Tein hiki hatussa annoksia ja tarjoilija tms toimitti ne eteenpäin
ja siinä sivussa kesken jättihellan ääressä hikoilun mää
juoksentelin jokaisessa talon kerroksessa ja siivosin ihan
hulluna kaaosta, joka oli saatu aikaan jokaiseen huoneistoon.
Siellä oli oma keittiö joka huoneistossa ja keittiöt varsinkin olivat
sotkuiset ja suorastaan kaamean homeiset.
Unessani jopa TIESIN, ettei siivoaminen kuuluisi mun töihini,
mutta mää siivosin vaan, adrenaliinin voimalla.
Olin yksin ja mun oli SAATAVA kaikki kuntoon ja mää siivosin
hulluna minkä ehdin ja mätkin roskaa mustiin jätesäkkeihin
ja taas tuli puhelimitse kutsu annoksia tekemään, ja juoksin raput alas keittiöön ja väsäsin annokset ja taas ylös johonkin toiseen huoneistoon siivoamaan kuin paniikissa! Huoneet oli PAKKO saada kuntoon, ennen kuin ne vieraat näkisivät niitä.
Juoksin verenmaku suussa kuin henkeni edestä, enkä pysähtynyt koko unessa kertaakaan!

En enää herätessäni muistanut, mitä kieltä me käytimme unessani.
Mutta oli melkein hikikarpalot otsalla...
Mitä lie uneni tarkoitti?






Huh!
Ja eräs koulutus alkaa huomenna.
Erakkoa pelottaa mennä ihmisten joukkoon...
Ja vielä poskikin mustelmilla...
Mutta ei sitä haaveiden kahvilaakaan voi perustaa,
jos ei pääse pois erakon luolastaan...





.