Translate

23.9.2007

Siivet

.


Mä taisin jäädä kiinni
tähdenlentoon
menin sen mukana
jo pitkän aikaa kaivannut oon
enemmän sinua
kuin ketään muuta
mietin mihin kaikki oikein jäivät
matkan varrella
oon ajatellut nämä yöt ja päivät
enemmän sinua
kuin ketään muuta,
kuin ketään muuta

Jokainen laittaa kiinni siivet selkäänsä
sen kaiken mitä niistä on jäljellä
niin sydän vähitellen arpeutuu
jokainen laittaa kiinni siivet selkäänsä
se ainoo joka on mun mielessä
se olet sinä, ei kukaan muu

Miten voikaan kaikenlaiseen roskaan
elämä kuulua
tarvitsen vierelleni nyt
jos koskaan enemmän sinua
kuin ketään muuta,
kuin ketään muuta

Jokainen laittaa kiinni siivet selkäänsä
sen kaiken mitä niistä on jäljellä
niin sydän vähitellen arpeutuu
jokainen laittaa kiinni siivet selkäänsä
se ainoo joka on mun mielessä
se olet sinä, et kukaan muu...


-Teleks-



Niin hirmukaunista lyriikkaa...



.